måndag 31 mars 2008

Dagen har varit rätt lyckad?

Ja jag har verkligen haft en kanondag. Allt har rullat på och jag känner att det verkligen har gjorts framsteg idag.
Inför arbetet med den fysiska biten så pratade jag med Åbackens i stensele.
De ställde upp med den fysiska och gymbiten i filmen.
Hotell toppen sitter just nu och kollar över lite andra saker men för filmining var det klart.
Johan från Suab var förbi idag och det gick kanonbra.Ja vad mer. Jo produktionsteamet verkar vara klart. Måns ska ringa mig i morgon bitti. Helt kanon. Helt underbart.
Regiassistent är på väg in och ska verkligen bli underbart om den biten löser sig idag.
Jag pratade med en rektor på en skola nyss. Ska maila honom lite information.
Dokumentärfotograf är i stort sett klar.
Det blir Ida Björkås.
För övrigt då?
Ja visst kunde man önska sig en massa annat.
Tids nog då?

Dagens dikt blir dagens sång.
You know our love was meant to be
The kind of love to last foreverAnd I want you here with me
From tonight until the end of time
You should know, everywhere I go
You're always on my mind, in my heart
In my soul
Baby
You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I need you
And I know, yes I know that it's plain to see
So in love when we're together
Now I know, that I need you here with me
From tonight until the end of time
You should know, everywhere I goAlways on my mind, in my heartin my soul
Baby
You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one need you more than I need you
You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I need you
When you love somebody (Till the end of time)
When you love somebody (Always on my mind)
No one needs you more then I

Dagens visdomsord
Oscar Levant -Vad världen behöver är fler ödmjuka genier. Det finns så få av oss kvar.

Ta hand om er.
Jag tänker…jag känner

Inga kommentarer: