måndag 31 mars 2008

Vindögd

Idag är jag verkligen vindögd. Ögonen går i kors vilket gör att denna text blir genomläst ett par extra gånger för att jag ska ha rättstavat.
Dagen är en dag som är fylld med följande;
Möten.
Samtal.
Planering.
Skisser.
Möten.
(Förhoppningsvis en klipptid också)
Mat
Möten.
Ja det är en del.
Att göra allt på en och samma gång vore bäst men ser att sättet jag har delat upp detta på känns absolut bäst.
Sitter på kontoret.
Gick hit redan klockan halv sju i morse men var tvungen att gå iväg en sväng då jag hade glömt ett par saker.
Hade ett glädjande brev i mailkorgen nu på morgonen och det var mycket trevligt.
Nej nu måste jag jobba vidare.
Har en hel del saker på gång som ska göras under dagen.
Vi hörs under dagen.
Hemsidan uppdaterades igår.www.jean-michael.se

Inga kommentarer: