fredag 28 mars 2008

Sen kväll, tidig morgon

Är líte seg i huvudet idag men det ska nog funka ändå.
Gårkvällen var riktigt trevlig. vi satt och pratade en massa.
Det blev allt från teologiska ämnen till samhälls och annat.
Ja även en del politik blev det.
Riktigt trevligt måste jag erkänna.
Idag har jag en a4 fylld med olika uppgifter jag ska göra och få till idag.
Men går allt som det gjorde igår så känner jag en hel del optimism för det jag har på gång idag. En del företag i Lycksele och även Vilhelmina är intresserade av detta vilket gör att jag sitter i ett spännande läge.
Får en hel del hjälp av lyckselekontoret med castingen.
Ju fler vi har att välja mellan desto bättre.
Detta kommer att bli otroligt fin PR.
Har egentligen inte tid att blogga men jag gör en konstpaus medan jag får i mig ett par mackor med köttbullar och rödbetssallad.
Katt ville inte att jag skulle sova i morse.Men jag älskar katt i alla fall.
www.jean-michael.se

Inga kommentarer: