fredag 14 mars 2008

Har varit full fart

Ja verkligen har det det.
Jag kan börja med att berätta lite om gårdagen.
Efter jobbet kände jag mig lite, ja oplacerbar. Jag fick då ett sms från stensele att jag skulle komma dit.
Det kom att bli en rätt soft kväll.

Det var inplanerat gitarrspel. Jag spelade igenom trettio låtar, satt och pratade, vi spelade schack och "Operation" ni vet det där spelet där man ska plocka små plastbitar som ska vara delar i kroppen. Ja lite corny men roligt.

Gitarrspelet tror jag uppskattades.
En av mina favoritlåtar sitter nu nästan. "Inte för kärlekens skull" så vacker.. så mycket fint jag tänker på då.

Ja igår fck jag in ett företag till och ska upp med loggan idag då.
ska bli roligt.
Sedan så fick jag till en massa annat nyttigt också.

Idag väntar jag på ett telefonsamtal.
Ska sedan fixa lite färg och annat.

Vi hörs under dagen.
Ta hand om er

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför finns det så underbara ting i världen och de är så få? De är sällsynta. Man uppskattar dem inte förrän man förlorat dem eller sårat dem för livet? Du är en på miljarden.