onsdag 5 mars 2008

Lite skoj

Dagen har varit strålande ur samarbetsvinkel

Ja en dag där alla trådar blivit nystade till den boll jag nu sätter i rullning och får iväg. Jag gillar verkligen hur dagen har gått. Tre nya samarbetspartners har kommit in till ”Ikaros” och två till kan vara på väg. Det är en bra framgång och jag känner att vi kommer kunna ge en rejäl sving nu.

Jag har för övrigt suttit i ett möte idag, sedan har jag och Daniel umgåtts lite och det var en ljusglimt på himlen. Solen värmde varmt och skönt när vi satt på bron och diskuterade en del.

Kvällen har väl en del underbara ting i överraskning till mig och jag känner att projektet växer så det knakar.

Dagens dikt.

Se mig, snälla rör vid mig.
Se mig för den jag är.

Dagens visdomsord:

Carl-Gustaf Lindstedt -Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig.

Ta hand om er alla.
Jag tänker på dig

Inga kommentarer: