söndag 23 mars 2008

Fullt upp

Ja jag sov oroligt inatt.
En sväng höll jag på gå ner och styra upp ett bråk som skedde.
Men då jag hörde andra lugnande röster där så lät jag bli.
Idag har jag haft en rätt bra start på dagen.
Fått en del gjort redan på jobbet och jag käner att det rullar på.
Fortfarande ligger filmsamlingen ute för den som är sugen på att införskaffa sig en sådan.http://www.tradera.com/Filmsamling_64_st_DVD_filmer_i_kanonskick-auktion-61029857

Ja idag har jag arbete med olika stycken papper att göra, jag ska gå igenom fotografier och en hel del annat.
Det är sjukt mycket egentligen. Men jag började dagen med kaffe och lite radio.
Rätt soft att lyssna på. Har blivit mycket radio en tid nu och jag njuter faktiskt av att ha den som spelar i bakgrunden.
Jag återkommer med lite reflektioner lite senare under dagen, men titta gärna till mina andra inlägg eller också min hemsida

Inga kommentarer: