måndag 10 mars 2008

Elavbrott, tankar och samtal

Ja denna Måndag är vad Gustav (katten) skulle ha sagt så här om...


Men dagen kom att bjuda på mycket trevliga inslag. Inslag jag välkomnade väldigt mycket. Tittar jag till dagens arbete så har det blivit enormt bra. Jag har åstadkommit mycket med Ikaros och de olika saker som jag har där. När det gäller Jean-Michael.se så är det massa roliga saker på väg där med. Ska upp med fler annonsörer bara på hemsidan. Varje dag kommer det litet spår av sådant. Ja jag är mycket nöjd just nu om man titar på arbetet. Allt jag pratat om det senaste året är nu klart. Så viktigt.

Nej nu ska jag ha lite gitarrspel och annat för mig ikväll.

dagens dikt

Mitt hjärta det bankar när jag hör dig.
Mina läppar formas till ett leende när jag tänker på dig.
Mina ögon blir tårfyllda när jag tänker på dig.
Känslan av att vi funnit varann gör mig varm.
Och när telefonen ringer hoppas jag det är du.

Dagens visdomsord
Lord Byron - Vännskap övergår ofta i kärlek medans kärlek aldrig övergår i vännskap.

Ta hand om er.
Med doften av din filt, sluter jag mina ögon

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du äger min värld. Du har allt.
Hur kan ingen se den underbara man du är. Du är allt i ett. Jag sänder mina tankar till dig varje natt.

Anonym sa...

Varför kan inte Petter vara lite mer som du. Du har känslorna på rätta stället karl! Kan du inte utbilda Petter?

Anonym sa...

Du har det varmaste, största och finaste hjärtat jag vet. Du är underbar. önskar fler killar vore som dig. Tack för allt du skänkt mig...Puss