tisdag 11 mars 2008

Stöd Ikaros

Jag såg Star Wars inatt. Den äger. Finns det något mer underbart än Jabba the Hutts elaka skratt när Leia befriar Han Solo? Eller när de små ewokern ska tillaga en festmåltid för den gyllene "guden" C-3po. Fast det väckte känslor inom mig på samma gång. Stygn av saknad. Tårar. Ja mycket kom till ytan när jag tänkte på att jag introducerat någon till den underbara värld Star Wars är. En helt magisk värld. En värld som hjälpt mig mycket under min uppväxt.

Som Padme sa... Jag är inte rädd att dö...det har jag gjort varje stund sedan du kom in i mitt liv.
Idag har det varit en helt kanonbra dag tycker jag väl. Fullt upp med arbete och annat. Lite sugen på något men vet inte exakt vad det är. Har flera tankar som är i omlopp och har en kanonbra staff av människor kring mig nu. Detta kommer ge otroligt mycket. Allt jag satte upp som mål i våras (ja allt utom en sak) har jag lyckats med nu. Nu är det bara att arbeta med projekten.
Stöd kampen mot orättvisor. stöd kampen mot ungdomsvåld och mobbning. Besök hemsidan eller maila mig för mer information.
jag återkommer under dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

En introduktion till Star wars skulle jag behöva, för dessa filmer är som ? för mig. Skulle någon be mig återberätta dem skulle jag besvara med tystnad :o)Men tydligen är det något med dem...något jag inte sett än...eller kanske inte förstått än ;-) *kram*