måndag 3 mars 2008

Måndag morgon

Jag vaknade av att katt hoppade på mitt ansikte där jag hade kurat in det under täcket.
Jag la märke till att jag helst av allt hade velat vara kvar i drömmen, men jag var vaken.
Jag klev upp och borstade tänderna och sådant innan jag gick iväg till kontoret.
Dagen har varit rätt intressant med massa upptåg och bra lösningar. Jag har fått igenom det jag ville ha igenom idag. Nu är det bara en tidsfråga.

Nya boken finns om en månad ca. Vill ni ha information om den och förhandsboka den.
Skriv då ett mail till order@jean-michael.se namn, adress, tele och mail.

Dagens dikt:
När jag sluter mina ögon för dagen är du den som jag tänker på. Låt mig då få drömma om dig, när jag inte kan vara dig nära Låt mig få känna dina läppar om så bara på avstånd. Låt mina tankar leka, och smeka dig varm. Låt mina första tankar vara hos dig när jag vaknar.

Dagens visdomsord
Grant That I May Not Criticize My Neighbor Until I Have walked a Mile in His Moccasins

Ta hand om er

1 kommentar:

Unknown sa...

Solklart att jag ska köpa den nya boken. Du är fenomenal