lördag 22 mars 2008

Men då

Jag tror jag får lite spunk eller så.
Ja något är det i alla fall. Solen skiner, jag vaknade i morse, slog på radion, det första jag får höra är en välbekant låt. Okej. Lite mysigt så där då. När jag sedan går iväg efter vägen så passerar en bil. Dekalen hade frostat igen men ett namn gick att utläsas.
Okej, slump tänkte jag. Sedan kom jag in på kontoret. Första som möter mig är en dvd film. ja just ja, jag hade glömt bort att plocka undan den. sedan rullar det på med femton olika saker som påminner om en enda person. Sådant är lite otäckt.

Idag har jag skrivit en hel del på tidsplaneringen. Jag tror jag komprimerat ihop detta på absolut bästa sätt. Vidare sitter jag med med utskick till olika skolor och liknande. Ikaros - Filmen - Gala ja det är mycket som sker runt omkring just nu.
Skrev en insändare igår. vi får se om den kommer med.
Det var lite betraktelser om demokratin, politik och annat. Idag ska jag få undan lite saker som står på min lista.

www.jean-michael.se

Inga kommentarer: