lördag 8 mars 2008

Internationella kvinnodagen

Ja det är den 8:e mars idag och den internationella kvinnodagen. Ett vitt täcke hade lagt sig på det gamla och gav verkligen en sömndrucken känsla när man klev upp i morse. Men det gör väl ändå inget, bara det slutar någon gång. Hade en rätt trevlig kväll igår. Blev inte som jag hade planerat kanske men mycket trevlig i alla fall. Jag spelade lite gitarr och folk surrade. Jag fick lite offerter på samma gång och det känns ju bra.

Idag ska jag, Elin och Ida vara på Aktivitetetshuset och hålla lite uppvisning och demonstration. En bra sak för Ikaros. En väldigt rolig sak tycker jag. Elin ahr ju varit med sedan starten och Ida varit med några gånger. Kan blir roligt, framför allt om de får möjlighet att prata lite med omgivningen.

Nej om jag ska jobba på här ett tag men måste fylla upp kaffekoppen.

Jag återkommer under dagen.
Just det.
Grattis mamma på Födelsedagen.

Inga kommentarer: