onsdag 26 mars 2008

Många eldar och tusen järn

Då ska man börja räkna ned denna dag också då.
Ja eller jag vet att jag har ett par timmar kvar av dagen och så får vi se vad som sker.
En del arbete blir det i alla fall.
I morgon är det en lite udda dag. Jag tror jag återkommer till den i morgon. Ni kommer att förstå.
Ljus har i stort sett blivit ordnat, jag har skissat upp en överblicksbild på hur det ska se ut på inspelningsplatserna, filmschemat är klart ja det är bara att invänta nu då?
Känns lite udda men på samma gång helt otroligt fantastiskt.
Nu ska jag återvända till storyboardet och gå igenom det så att allt är klart.
Det är en fantastisk resa som påbörjats.
Nu gäller det bara att vi få ordning på den sista biten.
Den ack så viktigaste biten av dem alla.

Dagens dikt:
Vad är livets gåta
Löst av ingen
Vad är hoppet
Poesi av tingen
Vad är kärlek
Irrbloss som lär oss gråta
Vad är döden
Lösningen på livets gåta

Dagens visdomsord:
Kärleken involverar alla sinnen - också det sjätte.

Ta hand om er alla!
I livets och ödets väv, är allt inte av ondo. De goda som finns i livet är oftast ödets röst.Jag har sett ödet, jag har hört vindarnas ord. Nu och föralltid.

Inga kommentarer: