måndag 17 mars 2008

Måndag morgon

Det är en hel del att göra. Har varit igång sedan klockan sex i morse och nu får jag mig en behövlig break där jag får möjlighet att njuta av kaffet jag har i min kopp. Mums. Eller ja kanske inte ska dricka för mycket kaffe.

Igår hade jag gitarrlektioner. Ruskigt roligt. jag lyckades rätt bra med att sätta "Layla" njuter verkligen när jag hör de tonerna som strömmar ur gitarren. Vad mer sker idag då?

Ja jag ska se till att rapporterna är klar. Storyboarden är klara i stort sett kan man väl säga. Ska söka tillstånd samt att jag ska invänta ett par produkter.

Vi ska planera filmningarna ordentligt nu också.
Sedan har jag väl.. ja telefonsamtal, ska jaga lite saker och ting.

Jag ska maila iväg ett par papper om Aktiviteter som vi på Ikaros har.
Det är väldigt mycket nu känner jag. Jag har inte filofaxen bredvid mig.
Hade varit enklare att beskriva min dag då.

Jag pratade en del med Marie igår kväll. Roligt för henne. Hon ska ju gifta sig. Två av mina vänner har giftesmåltankar nu och jag gläds åt dem.

Nej nu måste jag njuta av låten på radion, sedan sätta igång med Ikaros, Film och massa annat.

Jag hör av mig.

Inga kommentarer: