tisdag 18 mars 2008

Dagen fortsätter...

Att rulla på.
Arbetet går verkligen bra.
Jag har tusen saker som gjorts.
Jag har i och för sig tusen saker till som väntar, som ska göras och som kommer att behöva göras. Alldeles för mycket, alldeles för mycket.
Hade en bra telefonkonferens med Söder nyss. Vi är i samma tankebanor. Vi ska stråla samman under dagen för att gå igenom vilken sorts reklam vi ska ge de som annonserar/finansierar/sponsrar oss.
Detta kommer ju synas över hela norden.

Jag har varit igång sedan klockan sex (jag vaknade i och för sig klockan fem).
Jag har hunnit med att planera lite grann, en intervju för VK har jag hunnit med, Telefonkonferens med en gala, jag har hunnit med att boka in två gamla kampsportsvänner, telefonkonferensen med Söder, sammanställning av lite saker och en hel del mail har det blivit också.
Shit. tror jag behöver klona mig själv en sväng.
Ikaros har spridit sig, jag inväntar en hel del andra saker udner dagen också. Till vidare måste jag hinna med lunch också, men det är svårt när man hela tiden känner inspirationen krypa.

Nej nu måste jag fortsätta. Har fått min kaffepaus.

Inga kommentarer: