onsdag 5 mars 2008

så där mitt i veckan då

Ja jag klev in i morse på kontoret. lagomt utvilad, eller inte då. rätt sliten faktiskt. Ett samtal igår som fick mig att bli topp tunnor irriterad. Att det alltid ska vara på samma sätt. Ja jag man borde vara van i och för sig men jag känner att jag lägger hellre min energi någon annanstans. Jag är inbjuden på ett politiskt möte på torsdagen och jag skulle tycka att det var roligt att närvara. Mina åsikter är av samma ideologi så det känns ju intressant.

Vidare så hade jag en underbar dröm. ja jag ville inte vakna men men...vaknade det gjorde jag i alla fall.

Mina tankar går som lite i spinn just nu och jag har väl en hel del som ska redas ut i mitt huvud innan jag ringer det där samtalet jag glömde igår.

Ja jag vet det är olikt mig att glömma sådana saker men idag ska jag ta itu med det.

ja ni kanske vill se en vacker bild från omgivningen?


Foto: från nätet

Vi hörs under dagen

missa inte www.jean-michael.se

Inga kommentarer: