torsdag 6 mars 2008

Torsdagen gick förbi i farten

Dagen har varit fylld av intressanta möten och intressanta kurser. Jag leder för tillfället några i att lära sig spela gitarr. Vi kommer att träffas några gånger och lira lite med varandra.
Lite skoj tycker jag att det är.
Tittar man till dagens aktiviteter i övrigt så har det som både jag och Jonny sa, varit en ypperlig dag. Visst hade man önskat att man hade hunnit med mer men det är bra som det är och visst jag har ett par timmar kvar innan jag ska lägga mig i sängen.
På lördag har vi uppvisning.
Det ska bli mycket roligt att se tjejerna visa det som de har lärt sig. Det ska bli oerhört roligt. Det är ett nyttigt ämne och något höjer självkänslan och självförtroendet. Tittar man till övriga dagar av denna vecka så är jag rätt nöjd ändå. Håll utkik under samarbete så kommer ni få se lite nya roliga banners.
Igår spelade vi poker ett gäng.
Otroligt skoj samt att jag fick in anmälningar till evenemanget som blir snart.

För övrigt då?
Ja mitt hjärta har fortfarande ett stort hål.
Pratade om det med en vän i går. Tungt.
Jag är lite vilse…
Dagens dikt:

Jag vill hålla av dig
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge upp mig jämte dig.
Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden.

(Okänd författare)

Dagens citat:
Mme de Stael - Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss.

Ta hand om er alla.
Jag tycker den vackraste stunden i livet var den när du kom

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver så otroligt fint i dina bloggar. Du behöver en kram tror jag.
Kram från oss i storuman