onsdag 5 mars 2008

Arbete fortgår

Ja. det har varit produktivt! Kanonbra Filmorganisation jag pratade med. Känns kanon.
Igår ringde jag min "mormor" ja varför jag skriver så är för att min riktiga mormor gick bort innan jag föddes men min mammas fosterföräldrar har alltid varit min Mormor och morfar. Det är dem jag älskar som min mormor och morfar. Jag tror jag gladde henne och vi pratade mycket om min uppväxt. Min Mormor är bäst. Ja vad har hänt. Jo ett par Föreläsningar om Ikaros har jag gjort. Det blir bra detta. Till er som stöttar detta alla ni är så värdefulla för att ta tillvara på ungdomarnas och vuxnas tankar, önskemål och drömmar. Min mor var mycket imponerad av mitt arbete och det värmde verkligen. Tack

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket intressant föreläsning om Ikaros. Naturligtvis ska vi stötta om det behövs och i den mån vi kan.