lördag 29 mars 2008

mailkorgen överfull

Ja hur nu det går till anar jag väl lite då men det var positivt.
mer än jag vågade tänka och drömma om.

Jag ska ju som ni vet göra långfilm och idag när jag öppnade min mailbox var den överfull.
Jag hade 130 nya mail. tittar man till det som berör filmen få var runt 70 riktat till det.Jag har suttit nu på morgonen och svarart på dessa.
Med allt från frågor om provspelning för roller till företag som vill synas lite extra.
Crap kände jag när jag öppnade mailboxen.
Nu säger jag ROCK´N`ROLL.

Detta kommer bli hur bra som helst.Med en redan befintlig kundbas och förväntansfulla fans ute i landet (öven utomlands) så är jag mycket optimistisk. Realistiska mål = Uppnåeligt!

Har ni frågor eller annat?
Maila jm@jean-michael.se
Skriv film i ämnesrutan.
Http://www.jean-michael.se

Inga kommentarer: