söndag 30 mars 2008

Söndagen slut

Så nu har söndagen gått också.
En dag som har varit fylld med tankar, fylld med många stora framsteg:
Långfilmen kommer att bli en underbar, men jobbig resa.
Alla bitar har i stort sett fallit på plats nu och jag ser det färdiga resultatet framför mig.
I morgon kommer jag att ha de svar som jag önskar och de bitar som varit olösta är då löst.
I morgon har ni mer information
En udda känsla är detta i alla fall.
En vemodig känsla.
Snart börjar vi, Bara 2 veckor kvar.

Dagens dikt
Kan jag få skänka dig en ton och samtidigt dela den med dig
en önskan jag har och jag känner dig svar vi behöver inga ord.
Kan jag få skänka dig min tid och vill du sen dela den med mig.
I säkert förvar nu mitt hjärta du har och varje stund jag är med dig så vet jag att min dröm har blivit sann.

Ett liv för mig är ett liv med dig.
Doften av ditt hår,
varje liten tår gör mig mera säker på att ett liv för mig är ett liv med dig.
Jag kommer alltid, alltid att älska dig..

Kan jag få skänka dig en ros en vacker och annorlunda ros.
Den finns bara i vår blomfantasi och varje morgon slår den ut.
Kan jag få skänka dig en ton, som alltid ska spela inom dig.
Försiktig men fri klingar vår melodi och när den stilla flyter på,
då vet jag att min dröm har blivit sann.
Ett liv för mig
är ett liv med dig.
Doften av ditt hår,varje liten tår
gör mig mera säker på
att ett liv för mig är ett liv med dig.
Jag kommer alltid,
alltid att älska dig.
Ett liv för mig är ett liv med dig.

Dagens visdomsord
Glöm aldrig, lev alltid,
låt dina drömmar bära dig och älska i varje ögonblick – Jean-Michael Löfdahl

Ta hand om er!
Så tände jag ett ljus i fönstret, ett år sedan nu…vad gör man med en överbliven människa
som såg dig och sedan inget mer?

Inga kommentarer: