lördag 29 mars 2008

Arbete

Ja arbetet med casting går rätt bra framåt. Ska fara till Lycksele och Vilhelmina och hålla casting där.
Vidare kommer jag boka in möte med de övriga arbetare, regiassistent, redigeringen och massa annat folk som kommer vara inblandade.
Musiken är i stort sett klar för filmen. Ska bara fippla till den lite.
Jag får svar från Stim till veckan och jag hoppas jag hinner ringa till Viktoria på måndag för hennes roll i filmen.Vi har arbetat ihop förr och vi gillar att arbeta med varandra.

Det är ett litet jobb jag har kvar att göra med förberedelserna och jag bör väl ta itu med det under dagen här då.
Jag ska bara få undan allt detta.
Tittar jag ut genom fönstret så faller det snö vissa gånger och andra gånger blåser det.
Då är man rätt nöjd av att vara inne på kontoret och jobba.
Nej nu måste jag fortsätta här.
Besök gärna hemsidan eller hör av er.

Inga kommentarer: