lördag 22 mars 2008

Snart ett år sedan

Ja jag har ett par saker jag ska färdigställa sedan är jag nog klar.
Jag har tusen och åter tusen saker att göra egentligen men det är en dag i morgon också.
Jag har idag hunnit med förljande;
Ändrat ett par saker som segade ner tempot i manuset.
Ja man inser att vissa saker kanske är självklara och därför tar man bort dessa.
Jag har kollat igenom uppträdandet i april.
Jag har skickat kanske 50 mail idag om jag inte missminner mig. Sammanställt sponsorerna och fått in dem på listan.
Det finns en del papper som har kommit in på sina rätta platser nu och är arkiverade.
Jag har pratat med ett par som ska provspela för ett par roller. Känns bra med dessa två.
Vill du provspela? maila mig på jm@jean-michael.se
Bifoga kort på dig samt en beteckning över din erfarenhet av teater/agera liknande.

Storyboard börjar bli klar nu.
Det var lite fippel men arbetar i Directors boards så det rullar på. Ja vad mer? Ja tusen saker har jag säkert hunnit med idag.

Dagens dikt:
One must go and one be left
The lonely road to tread
There comes a day when all must face
The path that lies ahead Knowing that the best is over
With a loved one gone There seems no point in going on
But time is kind, the passing years
Their balm of healing bring
And like a bird at winter's end
The heart begins to sing
We come at last to realize
Death breaks the earthly tie
But love survives when grief has passed for LOVE CAN NEVER DIE

Dagens visdomsord Det finns alltid kärlek, bara man har visdom att se det och förstår det.

Ta hand om er alla.
Snart ett år sedan...

Inga kommentarer: