fredag 7 mars 2008

ja full fart idag då

Ja så var det helg igen då.
Tiden flyger bara förbi.
Jag har haft en rätt så intressant dag med många aktiviteter som har blivit gjorda, kulturarrangemang, kurs och lite annat smått och gott. Haft ett par bra och givande telefonsamtal. Bland annat med SUAB som jag tyckte var väldigt lyckat. Nu är det verkligen i görningen. Nu rullar detta. I morgon är det full fart. Uppvisning klockan 19:00 och en massa andra saker. Lasergame turnering är planerad nu. Datum är spikat. Roligt.

Nej snart dags att fortsätta med kurs.
Men jag lämnar er för denna dag med följande.


Dagens Dikt

Jag fylls av starkaste vårkänslor,när du är i mina tankar.
Det spritter i hela kroppen,jag vet inte om jag ska skratta eller om jag ska gråta.
Ty dock du är nu bara i tanken och inte i min famnMen när du är det så stillar du mig.

(Okänd författare)

Dagens visdomsord

Nalle Puh - Innan du påbörjar en jakt är det klokt att veta vad du letar efter innan du börjar leta efter det.

Ta hand om er.
Du...jag tänker på dig när jag ser stjärnan om natten

Inga kommentarer: