tisdag 4 mars 2008

Kampsport


Ja oavsett vad folk kallar oss kampsportsutövare så har vi i alla fall självförtroende. Eller ja, vi bygger upp det. här är ett ypperligt exempel på vad det har gjort för en människa.



Hon fann trygghet och självförtroende igen.Kampsport handlar inte om den högsta sparken eller snyggast snurrspark. Det handlar om en livsstil och ett sätt att ta sig vidare i livet samt att skaffa sig ett självförtroende och kunskap som gör att man kan ta hand om sig själv. En självsäkerhet. För mig räddade verkligen kampsporten. Jag är skyldig den vackra filosofin i öst mitt liv. Något som jag gör mitt bästa för att inviga andra i. Se bara Ikaros-projektet jag driver.


1 kommentar:

Anonym sa...

Du ger så mycket av dig själv. Dina träningspass är så J***a roliga. sånt vill vi ha här i storuman