tisdag 1 april 2008

Virvlande vindar

Det virvlade lite vindar när jag gick till kontoret i morse.
Micke trött och ville kanske tryna lite extra med Töff-Töff i famnen i morse, men det var bara att kliva upp, ge kisse mat och sedan ge sig iväg på arbetet och få i ordning alla saker som ska göras idag.Idag får jag ett väldigt viktigt svar.
Jag ser verkligen fram emot det.
Jag låg och spekulerade om hur på en grisblink allt kan förändras på en gång.
Man är inblandad i olika projekt och sådant och så till sist så dyker nästa sak upp.
I går kväll fick jag rapport från en av de andra kommunerna dit jag har spridit Ikaros.
Den person jag handplockade för att driva det där hade bara goda nyheter att berätta om deras verksamhet.
Underbart.
Jag har jobb att göra och jag vill nog hinna med en kopp kaffe innan.
Om än jag ska dra ner på det så vill jag ha ett par koppar per dag i alla fall.

Igår blev ännu en roll klar.
Helt perfekt.

Vi hörs

www.jean-michael.se

Inga kommentarer: