tisdag 15 april 2008

Gah

Tiden känns bara flyga förbi och snart är det maj.
Det känns hur sjukt som helst. Var tar tiden vägen, var landar vi?
Gårdagkvällen var rätt trevlig om man bortser från den bild jag hade dansande inför mitt inre. I och för sig var den inte otrevlig på något sät, men den rev och slet i mig och fick mig att bli så totalt vilsen.
Usch.
Idag får jag ett viktigt besked.
Sitter som på nålar.
Ska även prata med en gammal uppdragsgivare idag igen och ge honom lite råd inför en etablering.
Allt handlar om att investera.
Tid, energi och engagemang.
Säljer man sin själ får man vackert löpa linan ut.Tar man på sig andras verk. ja då får man stå sitt kast då.Ikaros rullar på bra på alla orter och det är med stolthet som vi planerar att ta upp alla deltagare från alla orter hit till storuman så att vi gör ett evenemang tillsammans och för oss i Ikaros.
Konceptet är klockrent och de viktiga samarbetspartners vi har ser problematiken och lösningarna som jag presenterat.
Nej nu ska jag ha tråkiga telefonsamtal innan de roliga kanske lossnar idag *L*
Liva upp mig?
ni har min mail

1 kommentar:

Anonym sa...

Blivit nå upplivad? Eller är dagen seg och grå som här? *kram*