torsdag 10 april 2008

Bättre än google

Skrattar lite för mig själv när jag sitter här och arbetar.
Jag såg ett inlägg där en bloggare hade en fråga och jag kände igen det hon frågade efter.Hjälpsamt svarade jag.
Idag kunde jag läsa att hon tackade för hjälpen i sin blogg samt att jag "var bättre än google".
Mycket har jag hört om mitt allmänbildande men aldrig på så sätt. Men Tack för den kommentaren. Den lyfte mig morgon.

Idag känner jag slit och släng i kroppen.
Jag vill vara på tusen ställen samtidigt och det känns som om det inte riktigt räcker till.
som tur är kommer jag få avlastning när produktionsassistenten kommer och hjälper mig.
Känns bra.
Nyfikna frågor har kommit in från orten och lite över hela Sverige om mitt arbete med filmen. Intressant tycker jag samt att det ger mig en chans att ge god PR till bygden.
Jag har kommit i kontakt med otroligt många människor genom mitt arbete under de senaste åtta åren och alla ställen jag besökt och uppträtt på.
Det ger en fin marknadsföringsgrund redan där.
Bok nr 2 på väg *L*
Nej nu måste jag spinna vidare här.
Ofantligt mycket att göra...
Vi hörs under dagen.

Inga kommentarer: