måndag 14 april 2008

På gång igen då

Dagen började med ett otroligt fint mail.
Roligt att det man gör uppskattas och att de finns de som ser lite ljusare på framtiden nu.
Idag är det fullt med uppgifter som ligger på mitt bord.
Jag har smådetaljer att fixa med, ett erbjudande jag måste väga över om jag ska acceptera eller inte.
Men den bristande kompetensen och intresset som funnits hittills på liknande del gör att vågen kommer vägas över.
Ska ta ett litet snack med ett par människor och se vad de har för förslag att jag ska göra i ärendet.
Jag ska fortsätta dialogen med en tidigare uppdragsgivare och fortsätta spinna vidare på tankarna vi haft om att etablera deras företag här.
Kan ge en del nya arbetstillfällen som så väl behövs.

Jag satt igår kväll i telefonsamtal med en skådespelare och gammal "Elev" kan man säga så?
Ja det kan man.
Vi är på det klara vad vi kan och inte kan klara av.
Vi har samma vision av det vi ska förmedla och som hennes egna ord var "Något liknande har aldrig gjorts".
Nej nu har jag inte så mycket tid längre att vara här men jag kommer ut under dagen
Har ni frågor om Film projekt eller annat så är det bara att maila till mig.
jm@jean-michael.se
http://www.jean-michael.se

Inga kommentarer: