söndag 20 april 2008

Mitt mirakel

Jag sitter nu på morgonen, har inte kunnat sova alls inatt.
Tankarna har rullat runt, så fort jag slutit mina ögon så har jag sett det där framför mig.
Så nu när jag sitter på kontoret och jobbar så är hälften av mina tankar på annat håll.
Fan!
Aja...tur man är van.

Nej om man ska göra lite nytta.

Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inte ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömmer mer
Som om sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig älskling
Så ändrades allting
Brutalt
Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssa öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel

Men mirakel kan vara en illusion.
Men varför frukta en illusion när man överlevt verkligheten

Nej måste jobba nu
Tack för ditt inlägg marie.

Inga kommentarer: