torsdag 3 april 2008

Mörbultad

Ja idag känner jag mig ordentligt mörbultad kan jag berätta för er.
Ni vet så där otrevligt seg som sirap som du väntar ska komma ut ur burken samtidigt som varje rörelse får kroppen att värka.
Igår kväll hade jag sälvförsvar.
Elin var sugen på att sparra lite och jag ställde upp.
Jag tillät att flera slag träffade och hennes frenesi ökade.
Slagen träffade.
Efteråt skulle vi visa upp ett par övningar och som vanligt så pulvriserades vissa delar av min kropp.Ja skoj vilket som.
Idag har jag ett par intressanta uppdrag.
Klockan 14:00 som vanligt är jag borta på röbro idag.
Sedan har jag ett möte 18:00 idag, vilket jag hoppas jag hinner på.
Klockan 19:00 har jag självförsvar samt att jag har hur mycket som helst i pappersväg, planeringsväg och designväg att göra.
Jag ska hinna med ett par castingsaker också på samma gång.
Ja brist på att göra har jag väl inte.måste fixa till med hemsidan med och den officiella filmhemsidan ska bli kodad och klar idag.
www.jean-michael.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att läsa att allt arbete går framåt...skickar lite strykekramar och en stooor kopp kaffe till dej! Vi hörs! *kram*