lördag 19 april 2008

Fruktansvärt

Detta är fruktansvärt...
Gör så ont i mig.
Har jag gjort rätt?
Har jag gjort fel?

Ödet har en plan...
men vad är då ödets plan för mig?

Till den vackraste
Jag tänker på dig varje stund.
Det vet du.

”Ill be there as soon as I can But Im busy mending broken pieces of the life I had before.” -Muse-

Älskade vän, har jag förlorat dig nu? Har du och jag ens funnits för varann?
Jag kan fortfarande känna dina smekningar längre när jag blundar. Jag kan höra din röst.
Är detta slutet? Det känns så? Fanns vi bara i fantasin?
Fanns jag någonsin för dig? Var allt bara en dröm?
Jag kommer ihåg hur det kändes när du sa du älskade mig. Det känns inte verkligt.
Jag vill tillbaka till den tiden du fanns där Jag fanns där Vi fanns där för varandra
Älskade vän är detta slutet? Har vi förlorat den framtid vi aldrig hade?
Idag försvann ytterligare lite hopp från mitt hjärta. Det var inget du sa eller gjorde. Det var sättet du sa det på och sättet du gjorde det på.
Du vill träffa mig igen sa du. Jag vet inte om jag kan älskade vän. Jag vet så väl att lyckan är kortvarig och det hindrar mig från att njuta fullt ut ens för ett ögonblick.
Låt mig få tro att jag betydde något för dig Låt mig få tro att det vi hade var speciellt Låt det få vara mitt vackraste minne

jag saknar dig

Inga kommentarer: