onsdag 16 april 2008

Du är ju inte allt för ful

Ja dagen kunde ha varit mycket annorlundare än det har varit.
Telefonen har gått i ett. Mailen bara haglar in, brev kommer, saker kommer jag fipplar och donar. det ska finjusteras och jag väntar på svar.
Sedan har det varit möte och möte jag varit tvungen att be om att få skjuta på på grund av tidsbrist.
Jag begår dödssynden nu och äter medan jag sitter vid datorn och jobbar.Trots allt så går allt utmärkt för mig.

Men i allt detta finns det humor. Världens konstigaste komplimang fick jag i alla fall.
'Men, du är ju inte allt för ful'
Hur ställer man sig till en sådan komplimang, för det var menat som en sådan också.jag var tvungen att skratta.
Nej nu ska jag slänga i mig mina kalorier och proteiner sedan jobba vidare.
Ta hand om er

Inga kommentarer: