söndag 13 april 2008

Vilken helg

Ja helgen har varit helt sjukt intressant, givande och omtumlande.
Jag fick kontakt med en person jag inte hört av sedan 2006 eller, ja rättare sagt två personer som jag har bara goda minnen från.
Jag ska återkoppla med den ena idag och se vad vi kommer fram till.
Förra veckan var fylld med träningspass och det har verkligen börjat ge resultat.
Är lite orolig dock för att jag tränar lite för hårt men jag har bara viss tid på mig och idag är en så kallad vilodag, kanske bara åker ner och gör lite konditionsövningar.

Ida har varit kanonduktig med dokumentationen av det hela och jag sitter och tittar igenom massa av bilderna hon har knäppt.

Idag har jag en hel del planering, ett möte, ett telefonsamtal och lite annat att göra.
Men det finns alltid tid för lite annat också.

Ta hand om er så hörs vi under dagen

Inga kommentarer: