lördag 5 april 2008

Dag 2

Foto: Ida Björkås

Ja jag valde den kanske oorginella rubriken idag men jag känner jag kunde lika gärna ta den.
Jag är lite mör i kroppen idag, jag var för det första tokmör efter att Elin och jag sparrats.
Sedan var det tid på gymmet.
Riktigt trevligt gym och man fick den tid man behövde för att träna samt att jag hade trevligt sällskap med mig.Bland annat dokumentationsfotografen: Ida Björkås.
Fick med lite bilder från träningen.

För övrigt träffade jag en hel del människor i går kväll.
Idag sitter jag och tittar på det tråkiga vädret utanför.
Eller det är väl inte tråkigt direkt, bara det att det är massa snö igen. Suck.

Jag vill ha sommar.

Jag har en del planering att göra idag sedan verkställande av annan planering som jag är tvingad att få klar idag.
Men det kommer förbi ett par stycken idag så jag får lite vila från det arbetet men håller annat arbete.
Så nu måste jag springa iväg för jag ska gå igenom hur vi ska inreda alla ytor inför filminspelningen.

Vi hörs

Inga kommentarer: