lördag 19 april 2008

Havet är Djupt

sitter här på kontoret och jobbar min vana trogen.
Jag vet, Gustaf sa senast igår kväll: Du kan för tusan inte jobba dygnet runt.
nej inte dygnet runt men en del i alla fall.
Medan jag sitter här med html kodning och gud vet vad så lysnar jag på melodikrysset. Pensionärsvarning? nej då det är rätt underhållande. Jag lovar.
Nyss ekade tonerna av 'Havet är djupt' från lilla sjöjungfrun... blev lite glad och så där.
Jag fann mig själv nynna med i tonerna och skrattade en sväng.
Jag tog upp min gitarr och rockade loss lite med den. Hemsidan för filmen har kommit upp nu.
www.bara-till-låns.se

nu ska jag sitta och sätta in loggor och massa grejor där. Det tar sin lilla tid samtidigt som jag går igenom planeringen.Får inte misstämma mycket.
Nej nu måste jag vidare. Skrattar och dansar vidare med gitarren och tangentbordet.

Inga kommentarer: