måndag 28 april 2008

Thats why I hate mondays

Vakna upp med en mycket otrevlig odör. Katt var dålig i magen och hade valt sig att vända sig mot mig med den livsfarliga ändan.
Man brukar säga att Katter har 5 livsfarliga ändar på sig. Men min katt ja den har 6 stycken.
Undrar om jag måste ringa FN för att lugna dem med att jag inte håller på att producera biologiska stridsmedel.
Till och med Senapsgas är milt om man jämför med Töff-Töff.
Gah. ja jag vaknade kan man ju säga.

Sedan gick jag på jobbet. Har fått en hel del uträttat redan och jag känner att jag har bra saker på gång. Men måndagar är sega. Om än det är bra att en ny arbetsvecka har börjat så är jag ändå lite så där måndagsseg idag.
Jag umgicks med en god vän igår och tog ett parti schack medan vi arbetade vidare med allt.Jag ska idag skicka en massa brev.
Ni vet, snigelposten.
Ja det blir nog bra det här *tittar ner i min tomma kaffekopp* kanske ska ha lite kaffe i alla fall.
Men det ingår egentligen inte i min kosttavla nu.
Jaja, lite får man väl njuta.

Nej nu ska jag jobba.

Inga kommentarer: