söndag 27 april 2008

jag har...

inte haft all tid i världen den senaste tiden.
Det har varit många som har varit och "ryckt" i mig med förfrågningar och lite sådana saker.
Förutom då arbetet med långfilmen så har det varit de vanliga ansvarsområdena som jag varit tvungen att ta itu med.
Jag kan berätta om gårdagen lite grann.
Ja eller olika dagar den senaste veckan.
Jag och Ida sprang runt en dag på samhället och plockade ut vinklar och platser för kameror och filmteam.
Jag fick mig både ett och annat gott skratt under den dagen.

Man hittar hela tiden nya sätt att förbättre manuset på så vissa stunder på dagen så har man justerat till språket lite grann.
Jag har haft Polisen på besök också, jag måste göra en ansökan om vissa saker i filmen, Jag har fått presentera vad som ska göras och fått en hel del tips och råd vilket känns helt underbart.
Tack Christer!

I går lördag så var jag och Ida på inspelningsstudion och fipplade lite med de olika lägenheterna som ska byggas upp.
Ronny har varit mycket behjälplig i alla avseenden och jag tackar så mycket för allt detta.

På kvällen var jag bortbjuden på middag.
Ett mycket trevligt värdpar, ett gott vin och suveränt god mat.
Sedan hittade jag en värdig schackmotståndare.
Det började i och för sig lite knagglande med 2 förluster men sedan tog jag tag i mig själv och jag började känna igen spelet igen.
Mycket trevlig lördag.
Nej nu ska jag jobba vidare här.

Inga kommentarer: