lördag 5 april 2008

Nej om jag ska sluta för dagen då

Ja förutom att det snöade en sväng då.
Har bara ett par saker kvar idag. Ska bli skoj och framför allt skönt.
En rolig grej läste jag nyss.
Tråkigt med den där "Jantelagen". Men men.
Den kommer vissa ha inpräntat som om det vore hugget i sten. Ett par träningspass kvar på kampsporten sedan är det uppehåll.Filmarbetet kommer att ta all tid.
Men sommaruppehåll kommer att behövas.
Vidare fick jag en förfrågan från min gamla klubb att komma ner och "tampas" lite. Vore skoj som attan men vet inte hur tiden ser ut. Får bli i sommar det.

För övrigt då; (känns som det har blivit en vanlig fras här)

Jo jag jobbar på. Filmen tar upp mycket av tiden, samordning av olika bitar.

Dagens dikt
I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a boughwithout ever having felt sorry for itself.

David Herbert Lawrence

Dagens visdomsordSpanskt ordspråk -Den som inte hoppas på att vinna, den har redan förlorat.

Ta hand om er.
Jag tänker på dig vid mitt ljus ikväll.

Inga kommentarer: