måndag 14 april 2008

Träning och palt

Ja mitt träningspass idag gick mycket, mycket bra. Rätt mycket folk och lagom go stämning var det.
På väg ner satt jag och mina bundsförvanter i denna träning och pratade och jag fick någon form av frispel. men men, det bjuder jag på.
Väl framme i stensele köpte jag tre bananer och en energidryck.
Nog för att jag har energi för flera.
Sedan åkte vi till träningen.

Åbackens Gym: Guld stället.
Min oas från jobbet.
Mycket av mina vänner hänger där, mycket trevliga människor i övrigt.
Efter träningen åt jag palt.
Underbart gott och med fiberrikt bröd bredvid.
För övrigt en dag med intressanta vändningar och andra roliga nyheter som dimpit ner under dagen.
Jag ska bara avsluta de lilla jag har kvar för dagen innan jag ska hem.
Men mina tankar är inte där de ska vara just för tillfället.
Jag är inte riktigt focuserad.
Inte alls.

ta hand om er

Inga kommentarer: