tisdag 1 april 2008

Jag är så glad

Miljarder saker.
Nog kan man säga att det är en hel del saker som görs, ska göras och har avklarats.Inspelningsplatserna är i stort sett klar nu.
Fattas bara en enda plats nu och det ska jag ordna i morgon.
När det är klart så kommer jag nog att få till de sista småbitarna.
Jag nöp mig i armen en sväng i morse.
Fattar inte vad jag har skapat.

Jag fick ett sms av Anna idag. Ja, det var det vanliga, länge sedan vi hade hört av varandra. Sedan ställde jag frågan hur hon hade det och hur hon mådde.
inget svar på ett bra tag.
Sedan damp det ned ett MMS.Där var hon gravid och man kunde se en rätt utvecklad bäs-mage.
Jag är så glad för din skull.
Så glad.
Tänker...
Dagen har varit kanonbra karriärsmässigt
Har åstadkommit en hel del idag.
Har fått in lite fler aktörer, kamerateamet är klart nu.
Det kommer bli kanonbra detta.Jäsingen alltså.
Det pirrar i hela kroppen inför detta projekt.
Snart är det dags.
Tänker.
tänker...försvinner en stund.
Tänker på de brön-gruna ögonen.
tänker på solen genom fönstret där våra läppar möttes.

Dagens dikt.
"Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek
.Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här."

Dagens visdomsord:
Anonym tänkare -Det du gör talar högre än det du säger.

Ta hand om er.
Jag ska tända ett ljus ikväll igen.
Samma ljus jag tände och skickade med sms.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår att du tänker...
Kramar om.
Du vet att du är bäst i våra ögon.