lördag 3 maj 2008

PLAFF

Ja dagen har varit underbar måste jag erkänna.
Vi har suttit och läst manus, gett varandra lite feedback och massa annat skoj.
jag har skrattat, skrattat och skrattat mellan varven.
Jag och Jens drog loss med gitarrerna och hade hur kul som helst.

Vi har varit och tränat, ute och gått och filosoferat igenom alla scenerna, diskuterat om vissa orosmoment som kan finnas med vissa tagningar och massa annat.
Hemsidan www.bara-till-låns.se har fått lite mer innehåll, men det växer hela tiden och kommer ut snart lite annat också där.
En del av bilderna Ida har tagit har verkligen sugit fast mig, fått mig att bara naglas fast vid bilden.
Ett helt suveränt samarbete.
Jag har berättat vad jag vill ha och hon fångar det direkt. Imponerande!!!

Nej nu ska jag fortsätta här borta och bara jobba. But hey... I love this!

Inga kommentarer: