torsdag 15 maj 2008

Första dagen Bara till låns

Ja nu är alla skådespelare här.
Igår rände vi runt i storuman på alla inspelningsplatser.
Fast och jag har en scen där vi blir lite taggade och ska starta ett litet "Bråk".
Vid ett av dessa tillfällen så var det en person som kom och frågade om det var på "riktigt".
Antagligen gjorde vi det jätterealistiskt.
Vi fick oss ett skratt i alla fall.

Ja vi har sjukt roligt.
På otroligt kort tid har vi kommit varandra nära.
Vi har verkligen fallit in i en trevlig jargong.
I morse vaknade jag efter att ha sovit otroligt bra.
Undrar vad det berodde på?Jag har mina aningar.
Jag är så tacksam över Malin.Ett otroligt bra och givande drag att ta in henne för att hjälpa mig med regin. Jag har min bild klar men jag är en galenpanna utan dess like om jag inte tar hjälp av de som kan och har samma sorts öga som jag.
Bara en enda sak idag har jag kvar då.
EN enda sak som kan sätta lite käppar i hjulet.
Men det ska inte vara några problem idag det inte.
Titta in på hemsidan under dagen.
Det kommer ut massa roligt ska ni se.

www.bara-till-lans.se

Nu är det dags.
Första inspelningsdagen.

Inga kommentarer: