tisdag 6 maj 2008

Jag brukar inte bli


särskilt arg men idag kunde jag ha drivit den bärbara datorn rakt genom väggen. Jag blev fruktansvärt irriterad och arg. Ett sms fick mig att tappa fattningen lite men efter ett tag och färgskiftande ögon som fick Jens att skratta så lugnade jag ner mig.

Hela dagen har gått åt till att lösa detta problem.En rolig sak i allt elände.
Anders - han som spelar Per kom förbi idag och vi provspelade lite.
Det kändes som jargongen mellan han och Jens direkt infann sig och jag fick många många skratt.

I förra veckan hände något. Jag fick blommor. Helt utan anledning så kom en person till mig med blommor, bara för att visa uppskattning.
Jag blev både chockad och rörd.
Blommor. Inte något jag direkt är bortskämd med.
nej nu måste jag och Jens jobba vidare

Inga kommentarer: