fredag 9 maj 2008

Jag är inte redo

Ja det var det första jag sa i går när jag kom in på OKQ8 i går.
Mycket gör man, många konstiga saker för att få detta skepp i land.
Jag läste manus över telefonen med en av skådespelarna och jag var tvungen att göra en del andra saker samtidigt.
Jag (I min hjärna) tyckte detta gick att kombinera. Men nog fick jag både en och två blickar i går när jag rände runt.
Detta är en kanonresa och allt känns kanonroligt.
Idag är det att ställa i ordning, planera och fixa och dona med olika saker och ting.
Visst känner jag pressen, men inget jag inte kan hantera.
Jag har kanonmedarbetare och så ett team av människor runt om i länet som slutit upp kring detta projekt. jag tycker detta är helt enormt och det visar att de tagit till sig manuset, innebörden och den historia vi vill förmedla.
Nu ska jag få i mig en kopp kaffe och sedan bär det vidare på andra äventyr.

Inga kommentarer: