söndag 4 maj 2008

Förstår inte bättre

Ja idag har jag tillbringat dagen på kontoret och arbetat.
Massa bitar faller bara på plats och jag känner att jag har läget under kontroll.
Tittar man till alla de olika scenerna och olika saker som ska göras så är allt bara perfekt just nu.
I morgon är det en spännande dag på många sätt och vis.
Jag och Jens satt och pratade, vi gick ut och kollade på olika inspelningsplatser.
Under helgen har vi varit ute och fotat lite scener bara för att få hum om vad det är jag vill ha.
Det var jag, Jens, Cissi och Ida som sprang runt lite och skrattade.Nu så går det tydligen att göra bloopers till och med på fotojobb.
vilket ni kan se på filmens sida http://www.bara-till-låns.sehar ni inte internationellt inställningar så kan ni klicka på www.xn--bara-till-lns-zfb.se och klicka på bilder.
sedan så gick vi igenom stuntet.
Polis har sagt samma sak, alla i min omgivning. nu stod vi där och tittade.Under dagen idag satt jag och Jens och tittade på varandra från varsin dator.

Jag: Varför gör jag sådana här saker?

Jens: Du begriper inte bättre.

Detta lockade till ett av många skrattanfall som blivit under förberedelserna.
Det har varit allt från tokerier till annat som gjort att vi brustit ut i skratt. Allt från den nu officiella hälsningskyssen till riverdance.
Nej ta hand om er så hörs vi snart igen.
Har mycket nu jag.

Inga kommentarer: