fredag 13 juni 2008

Uppdatering Bara till låns

Ja nu sitter jag på kontoret. Det har varit en intressant tid och resa som vi har gjort.
18 stycken aktörer har alla gjort sitt i en produktion som är efterlängtad.
Jag vill redan nu i detta inlägg tacka för de tusentals mail, brev och sms som vi har fått med lyckönskningar.

Tack till alla sponsorer och investerare.Tack till TV4, Medborgarskolan, Film i västerbotten, Media lupus, Ra-Möbler, Erold Westman, Storumans Kommun, Polis och många många många fler.

När alla hade åkt härifrån hade jag en dag där jag fick chans att vila upp mig lite och förbereda mig för arbetet med post produktionen. När då Johannes kom på plats och vi sätter oss ned med materialet upptäcker vi en massa saker som vi hade hoppats att kamera mannen hade haft koll på.
En sådan sak som skärpa till exempel. Hur kan man ha missat det?

När jag och Johannes gått igenom alla banden var jag tom inombords.
Jag visste vad jag var tvungen att göra.
Ett tufft beslut men jag tog det.
den 3:e juni packade jag ihop allt inspelat material och låste in det.
Nollställde hjärnan och började om.
Jag ringde runt till samarbetspartners och sponsorer.
Berättade vad jag tagit för beslut.
Detta mottogs mycket positivt.

Nu startar vi om det hela för jag vill verkligen lämna ifrån mig en bra produkt.
Med ett suveränt produktionsteam och säkerhetsteam.
Lasha Tsikurishvili som tidigare jobbat med Erica Skogen, Sebastian Karlsson (från idol) stora ryska rnb stjärnor om massa reklam och musikvideo klev med i arbetet och vi gör om inspelningen.
Gör om och gör rätt.
Vi har 40 nya inspelningsdagar framför oss.
Med mycket bättre utrustning, personal och uppslutning kring oss.

Vi har fått klart att soundtracket kommer ligga på Biba records.
Vi startar den 30 juni att spela in allt igen.
Den 29/9 är postproduktionen klar.

Det har varit tufft.
Men det blir den historia som tiotusentals har sett på scen.
Allt blir så som det var tänkt från början.

nu ska jag jobba vidare här.
Ta hand om er!

www.bara-till-lans.se

Inga kommentarer: