tisdag 17 juni 2008

Underbart

Ja jag hade verkligen en underbar natt.Det var väldigt länge sedan jag levde och mådde så bra som i går.
Nu har den första skådespelerskan anlänt.
Vi satt uppe ett tag igår och gick igenom manuset och massa annat inför denna produktion. Otroligt mycket roligt.
Var ett kärt återseende och jag kände att det var en kär vän som kom tillbaka igen.Idag sitter jag och hon och arbetar med lite olika saker.
Jag hamnade naturligtvis i pappersarbete på en enda gång.
Papper är inte det roligaste jag vet.I fredags la vi upp tävlingar på hemsidan
http://www.bara-till-lans.se och lite sådana saker.
Roligt roligt.
till en del av musiken är en människa som jag tappade hakan när jag fick höra vem det var och vad denne gjort tidigare.
Bland sina meriter har han vunnit 8 helen hayes utmärkelser.
Bra känner jag för då får vi en tyngd i det hela.
Nej jag ska väl fortsätta med detta pappersjobb, men först, en stor kopp kaffe.
Ta hand om er.

Inga kommentarer: