lördag 12 juli 2008

Jobb, Pizzabak och lite till

Ja gårdagen började mindre bra med massa av datakrångel.
Jag och Sofia gnuggade våra geniknölar för att lösa en hel del av problemen men vi förstod inte riktigt varför nätet var så segt.
Men när vi till sist hade arbetat ett tag så flöt det på rätt okej.
Sedan blev det full fart kan man säga.
Tusen olika idéer haglade, tusen saker blev gjorda och jag fick lite tid för mig själv att filosofera också.

Sedan på eftermiddagen tog Svante och Britt-Marie med oss på en liten färd.
Jag fick åka till några platser där delar av min släkt har växt upp.
Det var otroligt roligt och intressant att lyssna till berättelserna kring byn där min släkt bodde.
Jag kan inte allt för mycket om det men nu har jag fått lite mer information.
Senare på kvällen när vi kom tillbaka så började Pizzabaket.Svante och Britt-Marie bjöd på Pizza.
Jag har aldrig varit med om så generösa och gästvänliga människor.
Jag blir alldeles varm inombords när de välkomnar oss med så öppna armar.
Pizzan blev oerhört god och vi satt och pratade massa innan vi bröt upp för kvällen och bara njöt av lugnet.
Detta avnjöt vi innan vi gick och la oss för kvällen.
Idag; Nya äventyr, nya utmaningar.
Vi uppdaterar er allt eftersom vi kan.
Besök www.bara-till-lans.se
/Jean-Michael

Inga kommentarer: