måndag 14 juli 2008

En strålande dag

Jag vaknade tidigt och klev upp för att sätta igång med dagens arbete.
Jag är fortfarande omtumlad av nyheten som nådde mig igår.
Fruktansvärt.
Mina varmasta kondoleanser till familjen.
Jag slutför det jag började på.

Vi har suttit här och arbetat hela dagen och fått intressanta mail från bland annat OLW, Ericsson och några till.

En trailer kommer att komma upp snart.
Lite annat skoj är på väg in också.

En nyhet som nådde mig idag var att en person som blivit nekad att vara med i filmen sitter och sprider en massa osanning om filmen vi gör.
Han borde nog tänka på det sekretessavtal han signerade.

I övrigt går allt kanonbra tycker vi i produktionsteamet.
Utrustningen är änligen på ingång, sponsorerna blir fler och fler och större och större.
Loggor kommer ut i takt vi hinner med det.
Det komemr att komma ut ännu fler tidningsrecensioner om filmen vi gör.
Ja tidningsrecensioner från när vi hade upp den som teater.

Nej nu ska vi vidare här med detta.
Vi kommer vara på åselemarknaden bland annat till helgen också.

Ta hand om er.

Inga kommentarer: